ФЭНДОМ

Щойно закічив читати "Сенсей 1". Дуже цікава книга, яка підтвердила, дану мені інформацію, про хвильову будову Всесвіту на відміну від існуючої в сучасній науці Ньютоно - Кеплеровської. Ця інформація включпє дві статті: "Теорія фізичного вакууму", та "Життя, як прояв кінетичної енергії", в яких подані формули, ті що не приведені в книзі "Сенсей", але вкзані по їх існування.

В першій статті говориться про якості вакууму в межах нашого Всесвіту та поза ним і доказано, що безмежність існує лише поза межами Всесвіту, а в нашому простірі вакуум стягується в безмежно малу крапку. Час у вакуумі не визначений, що дає можливість подорожувати в ньому

В другій статті дається пояснення чорної дірки, доводиться існування взаємодії між вакуумом і матерією, аналіз існуючих формул такої взаємодії і виведення формули взаємодії з урахуванням енергії Творця. Отже вперше математично доведено існувпння Творчої сили Всесвіту і людини, як співучасника у створенні матеріальних цінностей з використанням цієї формули. Подальші дослідження в цьому напрямку дадуть можливість одержувати всі матеріальні цінності для забезпечення всього людства Землі всим необхідним і в достатній кількості, одержувати енергію з відходів ( тобто їх утилізацію), при цьому не екплуатуючи матінку Землю, колонізувати не тільки навколоземний, а й міжгалактичний простір. Це усуне причини боротись за простір та засоби існування кожної особи і дасть можливість подальшого духовного розвитку кожної особистості.

Та я, як і Сенсей, відповідально відношусь до оприлюднення цього дару, адже за ним, я певен, полюють cпецслужби провідних країн Землі, з наміром привласненя того, що належить всьому людстау, тому патентування виключено. Приваблювання інвестора також. Я довго шукав кому довіритись, так як моя пенсія занадто мала, щоб створити лабораторію. А мені дуже не хочеться щоб цей дар був не здійснений. Тому прошу допомоги.

viktormaar 54@gmail ua.com Маяр В. А. Україна, Кропивницький, в.Петропавлівська, 6.

  1. Але я, як і Сенсей, з відповідальністю відношусь до оприлюднення цьго дару, адже за ним полюють спецслужби провідних країн Землі з наміром його привласнення, коли він належить всьому людству. Отже патентування неможливе. Приваблювання інвестора також. Моя пенсія занадто мала для створення лаболаторії. Я уже кілька років думаю кому довіритись, а час іде. Та мені дуже б хотілось побачити наслідки моєї праці.